Esfahan, İran: misafirperverliği yepyeni bir seviyeye taşıma

0 Comments

misafirperverlik, cömertlik ve nezaket söz konusu olduğunda, İran’ın halkı listenin en üstünde yer alıyor. Biz Garmeh çölünde hiçbir yerin ortasındayken, sadece 5 dakika onları anladıktan sonra bize sayılarını sağlayan güzel bir çift tatmin etti. Biz Esfahan ve biz onların evinde kalabilirken onları telefon çağırmak için söylediler.

Garmeh’ta yeni arkadaşlarımızı ilk gördüğümüz yer
Bu güzel bir jest olmasına rağmen, onları hiç anlamadık ve büyük olasılıkla sadece bir otel alacağımızı düşündük. Ancak, Shiraz’dan Esfahan’a geçme zamanı geldiğinde, Mahsa’nın yanı sıra soroush ve Mahsa’yı sağlamaya karar verdik.

Şimdiye kadar verdiğimiz en iyi karar olduğu ortaya çıktı.

Sadece muhteşem, çağdaş dairelerini bizimle paylaşmakla kalmadılar (hatta kendi odamız bile vardı) aynı şekilde bize şehirlerinin etrafında göstermek için işten zaman ayırdılar, bize geleneksel İran yemeklerini pişirdiler, bize hediyeler aldıkları ve bizi tanıttılar. onların arkadaşları. Biz temelde kanepe olmadan kanepe sörfü!

Esfahan’daki arkadaşımızın güzel dairesi
Biz bazı olağanüstü şarkı duyduğumuzun yanı sıra voleybol oynayan insanları izlediğimiz yakın parkı keşfettik, ancak en iyi şey bu son derece bölgesel bir alan olmasıydı ve hiçbir turistin hiçbir yerde olmamasıydı.

Parktaki bu şarkıcının güzel sesinin tadını çıkarmak
Aynı şekilde bize ünlü köprüleri gösterdiler, kareye gittik, eski Çarşı, Ermeni mahallesinde dolaştık, bir sarayı keşfettik, bazı güzel camiler gördük ve şirketlerinin tadını çıkardık.

Muhteşem Ermeni kilisesinin içinde
Her günün sonunda, Soroush nargile borusunu çıkarırdı ve geceyi lezzetli bir dumanla yüzeyecektik. Mahsa, tırnaklarımı bir gece saat 1: 00’de boyadığı konusunda ısrar etti! İranlılar kesinlikle bizden çok daha sonra yatıyorlar.

Gecenin her zamanki sonuna sahip olmak

Hatta dans, yemek, enstrüman çalma, şarkı söyleme ve bulmaca yapma gecesi için arkadaşlarının evine (Erfan ve Niloofar) bile davet edildik. Nick’in yanı sıra, yaşımızın boş zamanlarını ve dünyanın bu bölgesinde eğlence için ne yaptıklarını tam olarak nasıl geçirdiklerini görmek son derece büyüleyici oldu – dünyanın alkol içmenin bir seçenek olmadığı bir parçası.

Gerçekten zor bir bulmacayı tamamladıktan sonra çılgın gençler
Orada 5 günümüzden biri, Nick ve yeni iyi arkadaşlarımızı Spagetti’ye tanıtmaya karar verdim, Kanada yolunu yaptı! Biz makarna pişirdi, lezzetli bir taze sos yaptı, sarımsak ekmek yaptı ve bizim 4 yeni arkadaşımızla birlikte bizim yemek ile paylaştı. Tam olarak bir Cumartesi gecesi Kanada’da nasıl geri dönecek gibiydi. Mükemmel yemek, iş ve konuşma ile güzel bir akşam yemeği kutlaması vardı. Eksik olan tek şey mükemmel bir bardak kırmızı şarap oldu!

İran akşam yemeği partimiz!
Yurtdışındaki gezginleri Kanada’ya geldikleri kadar tatmin edersek, yeni iyi arkadaşlarımız kadar misafirperver olacağımıza inanmak istiyoruz. Ancak derinlerde durum böyle olup olmayacağını soruyorum. Tabii ki, onları bir içki ya da yemek için çıkarmayı teklif ederdik, ancak toplam yabancıları tatmin etmeyi sadece 5 dakika öngörmenin yanı sıra 5 gün boyunca evimize geri davet etmeyi keşfetiyorum! Bunun sadece İranlılar ve Batı dünyasından insanlar arasındaki fark olduğunu varsayıyorum. Cömertliklerinin anlaşılması neredeyse imkansızdır.

Bazı lezzetli yemeklerin yanı sıra iyi arkadaşlarımız bizi üretti
İran’dan insanlar, şimdiye kadar tanıştığımız en misafirperver insanlardan birkaçı. Karşılığında hiçbir şey istemezler, sadece size harika bir zaman göstermek istiyorlar ve İran’ın ziyaret etmek için risksiz bir yer olduğu kelimesini yayacağınızı umuyorlar.

Yeni arkadaşlarımızla harcanan son derece unutulmaz bir 5 gün sonra bir hamle yapmak zorunda kaldık. Zamanın tükendiğinden beri, İran’ın son derece kuzeyinde Esfahan’dan Tabriz’e bir uçuş yakalayacağına karar verdik, bizi sadece 40 dolar harcayan iki saatlik bir uçuş – Kanada’da düşünülemez!

Toplam yabancıların sizinle 5 gün kalmasına, onlar için yemek pişirmesine, etrafta göstermesine ve hediyeler almasına izin verir misiniz?! Bize aşağıda neye inandığınızı söyleyin.

Beğeniyor mu? İğnele! ?

Feragatname: Yoldaki Keçiler, Amazon ortağı ve aynı zamanda diğer bazı perakendeciler için bir bağlı kuruluş. Bu, blogumuzdaki bağlantıları tıklatırsanız ve bu perakendecilerden satın alırsanız komisyonlar yaptığımız anlamına gelir.